19 Ekim 2012 Cuma

Sonbahar Duyusal Havuzu

Bu ikinci duyusal havuzun. İlkini baban hazırlamıştı. Sana bir katkısı olacak şeyler yapmaya, fikirler oluşturmaya çalışıyoruz. Duyusal havuzu da bu yüzden yapmaya karar verdik. Ama iş-güç derken Ekim ayının ortasını geçtik. Bir de havalar pek sonbahar gibi gitmedi açıkçası. Sana hava soğur, yağmur yağar, yağmurluklarımızı giyeriz diyorum, ama yağmur yok. Neyse ki bu yazıyı eklediğim gün olan 23 Ekim'de hava gerçek bir sonbahar havasına döndü, ıslak, soğuk, kapalı...
Duyusal havuza olan ilgine gelince... En baştan bu kelimeleri kullanınca sen gerçekten bir havuz bekledin haklı olarak :)  Bunu dile de getirdin. Ben, 'havuzu koymadan önce beraber masayı toplayalım', deyince çok istekli olarak bana yardım ettin, o sırada 'havuz, havuz' deyince ben anlayabildim senin beklentinin çok farklı olduğunu. :)  O yüzden çok da ilgini çekmedi.

En çok hoşuma giden, 'elmalar içine girmiş', 'aaa, ceviz. İçine girmiş' lafların oldu kuzucuğum. :) Sonra Almina'dan ilham alıp eline büyüteci verdim, onunla biraz daha ilgilendin havuzdaki nesnelerle. Sonrasında da elmaları yıkayıp beraber yedik :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder